Kennismaken

Vrijblijvend kennismaken?

➔ Kom gerust eens langs of neem eerst contact op:

Ja, ik wil meer informatie over Damclub Apeldoorn

Online aanmelden

Ja, ik wil graag lid worden van Damclub Apeldoorn:

Ik ben niet lid van een andere damvereniging.Ik ben al lid van onderstaande damvereniging:

Ik wil alleen deelnemen aan de onderlinge competitie.Ik wil deelnemen aan de onderlinge competitie en de bondscompetitie.

Ik maak het vereiste bedrag over na ontvangst van een factuur.Ik ga akkoord met automatische afschrijving* van de verschuldigde contributie door de penningmeester van Damclub Apeldoorn van onderstaand rekeningnummer:

* Mocht u het onverhoopt niet eens zijn met de incasso, dan kunt u deze via uw bank uiterlijk tot acht weken na de incasso laten terugboeken.

Contributie

Contributie (senioren)

• Deelname aan alleen onderlinge competitie: € 44,50
    • Deelname aan onderlinge en bondscompetitie: € 85,–

Contributie te betalen door storting op Dambank rek.nr. nn.nn.nn.nnn (IBAN: NL05 ABCD 0123 4567 89) t.n.v. Penningmeester Damclub Apeldoorn.

Vragen?

Vragen over contributie of lidmaatschap?

➔ Neem contact op met penningmeester Michel van Proosdij, proosdij @ xs4all.nl